ankihansson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ann-Christine Hansson - 14 oktober 2012 16:35

Gubben spikar på ankhuset och vi har vår extratjej i helgen. Hon ochjag tog en tripp till Marieberg för inhandling av virke till bal-taket, hundmat till den peppliga lilla Zessan, hästmat till den peppliga stora Nickan, fyndade en rosa jacka på rea + att mitt bonuskort var fullt så den kostade hela 0 kronor.  

Nu avslutar gubben och jag med varsin krabbhalva. Gött !!

Av Ann-Christine Hansson - 12 oktober 2012 18:42

varit på kurs i Alexanderteknik i dag igen.

Otroligt givande. börjar förstå en hel del om hur vi funkar i kroppen.

Såå bra hjälpmedel när jag arbetar med mina elever.

Sen full fart hem och stängsla in balarna som kom igår.

Så nu är det tillvänjning av hösilage som pågår. 

För att hinna få båda mina hästar ridna idag följde bästa Stina med ut på en tur i skogen, fast hon redan ridit sin och Helens. tur man får hjälp ibland.


Av Ann-Christine Hansson - 8 oktober 2012 09:00

Jahapp!  


Ryggskott    Nu har det gått över äntligen, är lite försiktig med lyft bara.


Värk    Varför? Vädret är vackert, brukar regna när det sätter in. bättre idag, har sovit bra, det hjälper.

Rida igen    en o en halv vecka sen sist. Jag får superabstinens, hästarna tar det med ro, fast bara skritta ett tag för ryggens skull.

hunden urinväsginfektion  Idag far jag och hundarna till veterinären. Klara har nog urinvägsinfektion.

älgjakt   Lugnt och stilla i huset. Gubben sitter i skogen.

Denna vecka blir intensiv för egen del. Ska bli kul.



Ovido - Quiz & Flashcards