ankihansson

Alla inlägg under december 2013

Av Ann-Christine Hansson - 9 december 2013 09:14

Igår stod jag på IP i Vretstorp och erbjöd gratis balanstest. Byalaget och Kristallkyrkan hade gjort ett samarrangemang med marknad och julvandring, över hundra vandrade och ännu fler på marknaden. För egen del gav det ett par trevliga timmar och några nya elever. Bra använd tid alltså.

Nu planerar jag för helgens Öppet hus här och teorin i mellandagarna. Och idag ska jag skriva julkort, rida en häst och ha ridlektioner. Hinner nog med lite planering inför julen också! Ha en bra dag   

Av Ann-Christine Hansson - 9 december 2013 09:14

Igår stod jag på IP i Vretstorp och erbjöd gratis balanstest. Byalaget och Kristallkyrkan hade gjort ett samarrangemang med marknad och julvandring, över hundra vandrade och ännu fler på marknaden. För egen del gav det ett par trevliga timmar och några nya elever. Bra använd tid alltså.

Nu planerar jag för helgens Öppet hus här och teorin i mellandagarna. Och idag ska jag skriva julkort, rida en häst och ha ridlektioner. Hinner nog med lite planering inför julen också! Ha en bra dag   

Av Ann-Christine Hansson - 9 december 2013 09:14

Igår stod jag på IP i Vretstorp och erbjöd gratis balanstest. Byalaget och Kristallkyrkan hade gjort ett samarrangemang med marknad och julvandring, över hundra vandrade och ännu fler på marknaden. För egen del gav det ett par trevliga timmar och några nya elever. Bra använd tid alltså.

Nu planerar jag för helgens Öppet hus här och teorin i mellandagarna. Och idag ska jag skriva julkort, rida en häst och ha ridlektioner. Hinner nog med lite planering inför julen också! Ha en bra dag   

Skapa flashcards