ankihansson

Alla inlägg den 25 oktober 2014

Av Ann-Christine Hansson - 25 oktober 2014 18:19

Ja, veckan har gått fort igen.

Möten om ev. blivande ridanläggning i tisdags o igår.
Lotta Martinsson behandlade Niccan i tisdags, idag kollade Stina o jag henne och hon ser bättre ut.
Med mamma till USÖ i torsdags, Var hos Viktor och hämtade död dator o vi for till Marieberg för att shoppa byxor åt honom o så käkade vi. sen direkt till Univeritetet för kvällsgrupp.
fredag morgon och födelsedag. 53 år är jag visst nu. Fick rosor av min man,   grattiskort av mamma o en massa fejjangrattis, rätt kul faktiskt.Uni på fm, Veterinären på e.m för vaccination av hästarna. 
Sen medlemsmöte med Viby rid o körsällskap. Vi i  projektgruppen presenterade våra förslag och möjligheter.

Idag har jag varit funktionär på dressyrKM för Vrks. Vi har vår kompis Senya här och hon var också med.
Min elev Tove tog hem segern i allrounden så jag är stolt fröken också. När vi kom hem berättade Stina att hon träffat en räv i stallet, den hade nog sovit där. Ankorna får akta sig.

   
Imorgon blir det uppskjutna födelsekalaset eftersom det var fullt upp i fredags. då kommer mina barn o vi ska käka o äta tårta. Ska försöka uppfinna en glutenfri efter eget recept.  

Ovido - Quiz & Flashcards