ankihansson

Alla inlägg under mars 2014

Av Ann-Christine Hansson - 28 mars 2014 07:55

  • Vaknar av Zessans tassande utanför sovrumsdörren.Klockan är sju, Bosse är uppe och ska till jobbet.
    På toa tittar jag på mina distansstigbyglar som nu är skinnklädda, "skinn-näsorna" blötte jag igår i handfatet och idag har de torkat och krympt. Nu sitter de fint formade runt plasten. 
  • Frukost i lugn och ro, tidningen är kvar i brevlådan så jag läser lite " i Jarlens tid" om 1200-talet. Jag har verkligen fastnat i medeltidsträsket sen det blev klart att jag ska rida TREC mot riddarna i Hova i sommar. Jag syr o pysslar, min skaparlust har vaknat igen. Verkligen rolig avkoppling.
  • Nu lite, verkligen lite skrivbordsaktivitet, sen ska hundarna promeneras, och hästarna ridas. Solen skiner, verkar bli en härlig dag.
  • Rezy fick träna på Trec och Niccan fick följa med på en skrittur med Chimal och grannarna i det vackra vädret.
  • Hundarna har fått en tur i skogen och jag en kopp kaffe i solen. Nu lite fix för vårt kontaktbarn kommer idag!  

Ovido - Quiz & Flashcards