ankihansson

Alla inlägg den 24 september 2012

Av Ann-Christine Hansson - 24 september 2012 19:26

Idag har jag agerat flyttgubbe åt sonen.

Jättefin lägenhet, tre trappor upp  !!  !

Vi orkade bara köra ett lass idag.

Han var hängig av förkylning, jag har lite ont i ryggen igen.   

Resten får nog fadern hjälpa till med.

Men före det hann jag rida min "lilla häst" Nickan.

Efter en stund kom hon sig bra, yes, dom stunderna spar jag på hårddisken.

För en gång stund åkte gubben o jag tillsammans och handlade,

blev en krabba, mitt på måndagskvällen. Himla gott var det.

Nu har jag en grå katt klängandes över tangentbordet, kan det månne vara krabblukten?

Vid fötterna ligger gubben, zessan sitter i fåtöljen och Klara ligger och sover på golvet.

Nej, väanta nu, kanske tvärtom.......

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards