ankihansson

Alla inlägg den 17 september 2014

Av Ann-Christine Hansson - 17 september 2014 17:18

Onsdagen blev lite rörig. Först en rolig lektion med bommar i Karintorp, Efter lunch och lite administration for jag till Kumla och hämtade min mamma för att åka med henne till läkargruppen i Örebro för en undersökning.
Undersökningen skulle ta en timme så gick upp på stan för att införskaffa ny telefon. Så nu håller jag på att komma underfund med den. Jag har lite svårt för all teknik med telefonerna nuförtiden. Tanken är att man ska kunna betala ridlektionerna direkt med kort sen. Sjukbesöket drog av diverse anledningar ut på tiden, så det hann bli kväll innan jag kom hem. 
Sen upp imorse för roadtrip med Stina till Järna utanför Södertälje. Där tittade vi på kollegan  och vännen Sylvias fina PRE- valack. Av någon anledning så bockar han och Stina som är tålig i kroppen fick provsitta, men vi avbröt och konstaterade att det behöver kollas upp. Så fortsättning följer när det gäller den.....

Imorgon ska jag försöka hinna rida dressyr på Rezy och titta öve Niccan, Bosse och jag har stämt träff i en blomrabatt som behöver mer jord och samtidigt tömmer vi ett fack i dynghögen där det blivit för fullt. Lunch kommer intagas på Rotarymöte i Hallsberg (på min lediga dag   fast det blir nog bra. Jag och två kollegor i ¨Viby kvinnliga företagare¨ska presentera vårt nätverk och berätta lite om vårt företagande.

På bilden Sylvia och hennes fina häst!

 

Ovido - Quiz & Flashcards