ankihansson

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Ann-Christine Hansson - 23 september 2014 19:40

Gårdagen tillbringades på kontoret på morgonen, sen i stallet då hovslagaren var här.

När vi var klara var det dags att göra iordning Rezy för att ta emot en ny elev. Rezy skötte sig kanon. Sen iväg till Vallby ridhus för lektioner. Idag har jag varit ledig. Himla skönt. Känns som evigheter sen jag inte skulle iväg nånstans eller ha en massa måsten. Har hunnit rädda några pelargoner innan frosten tar dem och haft hundarna med när jag fixat med skogshagen. 
Ikväll har jag pratat med Pernilla Elving från Väderstad som föder upp halvblod.
Nu är det klart att Dark Gipsy flyttar hit. Hon ska vara här ett tag och tränas och ev. tävlas av mig. Sen kan det nog bli ett föl om ett par år.
Dark Gipzy f. 2008 e: Don Primero u: Ginzett Bildspel från 4 årstestet.

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize your own picture slideshow
Ovido - Quiz & Flashcards