ankihansson

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Ann-Christine Hansson - 25 september 2014 13:39

 

Idag har jag shoppat. Det var inte igår kan jag säga.

Det roliga var gummistövlarna jag hittade på lidl. uttagbara innestrumpor, eller vad det nu heter, funkar lika bra med som utan. Kommer att vara perfekta nu när det börjar bli kyligt på kvällarna och jag jobbar.

Mer färg till stallet. Får se om det blir sånt väder så det går att måla mer.
Plastfickor ifall jag får för mig att sortera bland alla papper.
Lactacydtvål, har varit slut i stallet länge, bra o ha till att göra rent småsår.

Kopter till min nya telefon ( går alltid till ett ställe som sätter på den åt mig.)

sen var det sånt jag inte fick tag i. Men det hittar jag nog på nätet.

Skulle ha köpt strålkastare men glömde det. Igår när min sista elev var klar och skulle lasta var det bra mörkt inne på gårdsplanen, så det blir att införskaffa det.Vi har ju utanför stallet och på ridbanan, men vi behöver mer ljus inser jag.
Idag har Niccan, Zessan o Klara promenerat runt travbanan. Lite bökigt först med tre snören att hålla ordning på, men blev bättre efter en stund. Jag har beställt en hel bakbom till transporten så Gipsy ska ha plats på hemvägen på söndag. Hon är inte van att stå med mellanvägg. Ska se om jag kan få någon i Kristinehamn att hämta den imorgon. blir nog lite körigt på lördag eftersom jag är veterinärgrindsansvarig.
Elever ikväll med men ledig i morgon. Ska bli skönt.
JAg håller på att sortera kläder inför hösten. Inser att jag behöver vara lite nogare än att bara ta bort somriga kläder. Lite fullt i garderoben!!



Ovido - Quiz & Flashcards