ankihansson

Alla inlägg den 22 september 2014

Av Ann-Christine Hansson - 22 september 2014 05:40

Igår var jag i Linköping och abetade hela dagen, också där både gamla och nya bekantskaper, där är det mest islandshästar eftersom några elever lånar häst av gårdsägaren/tränaren Hedvig som också rider för mig. Spannet i åldrar på ryttarna var från 14 år till runt 60. När det var dags att åka hem var jag ganska seg. Orkade bara äta, duscha sen i säng. Slocknade nog 20,30 tror jag. Tyvärr vaknade jag runt 02,00 inatt istället och kunde inte sova. Spöregnar och blåser. Passade på att uppdatera kalendariet på hemsidan för 2005 eftersom både Väderstadsgänget och Linköpingsgänget redan bokat i vår. Sen gick jag resolut ut och tog in hästarna så dom hinner torka upp innan hovslagaren kommer 09,00. Får se vad man mer orkar idag, Behöver fakturera och jag har ridlektioner i e.m/kväll Fast nu är jag rätt mör, så jag tar nog och kryper ner i sänghalmen igen. Verkar väldigt lockande just nu.

Bjuder på en bild från sommarens riddartrec i Hova. Målgången i orienteringsdelen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards