ankihansson

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Ann-Christine Hansson - 21 september 2014 06:21

i lördags morse var det bara att kliva upp kloclan 5 för att sätta sig i bilen till Gränna. Kaffe o macka i bilen, o sen iväg. Jag brukar fika lite i farten när jag passerat Askersund. Då sitter det fint med kaffe o macka. Nuförtiden går det fort om man tar vägen över Mjölby eftersom de byggt motorvägled ända ut till E4. Sen är det 120 resten utom sista milen då jag får åka österut en bit på småvägar.På plats började vi med teori/avsuttna övningar i hembygdsgården för att sen fortsätta med lektioner resten av dagen. Några nya och några gamla elever. En härlig mix. Åsa som arrangerat gav mig en blomma under lunchen med ett tack. Då blev jag lite rörd. För det känns som mina elever ger mig energi. Härligt.

Fick också tillfälle att provrida Pernilla Elvings fina 6 åring , Dark Gipzy f. 2008 e: Don Primero u: Ginzett som ev. kommer att flytta hem till mig lite längre fram i höst. 

http://www.youtube.com/watch?v=rRv1tjilXUY&feature=youtu.be



Ovido - Quiz & Flashcards